Українська мова

Дистанційне навчання 2022- 2023

02.09.22

Тема: Засоби звязності тексту. Визначаю слова, які допомагають повязати речення в тексті.

1. Опрацювати правило на с. 6 ( усно)

2. Виконать письмово впр. 3, 4 стр.7

01.09.22

Тема: Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками.

1. Переглянути за посиланням Основні ознаки тексту. Розпізнаю текст за його основними ознаками.

2. Виконать письмово 4, 5.

07.06.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Діагностична робота . Списування з граматичним завданням

Калина

Найкраще подвір’я в нашому селі в бабусі Насті. Біля її хати ростуть вишні, бузок, шумлять явори. Під вікном посадила вона кущ калини. Поливала його, доглядала. Тепер щовесни у вікно хатини заглядає калина білими китицями. Соловейко в’є на ній гніздо, тьохкає, поки калина не перецвіте.

Восени на калині червоніють великі грона ягід.

Граматичне завдання:

   Визнач головні члени речення:

Калина росте під вікном.

   Визнач частини мови в цьому реченні.

   Встанови зв'язок між членами речення.


06.06.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про дієслово як частину мови.



02.06.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про дієслово як частину мови.



01.06.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про дієслово як частину мови.



31.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про прикметник як частину мови.

1. Спишіть текст, розкриваючи дужки.

 ( Чорний ) темнота стояла кругом. Ревла ( сердитий, холодний) буря. Спить земля під ( глибокий ) снігом. Не сплять тільки зорі в ( далекий ) небі. Та не спить і (старий ) дідуган Морозенко.

 2. До поданих словосполучень добери  протилежні за значенням прикметники.

Старий дуб - _____________________________________________,

стара куртка - _____________________________________________,

порожня  полиця - _________________________________________,

 довга шия - __________________________________________

30.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про прикметник як частину мови.

1. Виконать за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6786059

26.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про прикметник як частину мови.





25.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про іменник як частину мови.

1.     Подані іменники згрупуй за назвами істот і назвами неістот. Запиши.

Космос, небо, зірки, літак, льотчик, космонавт, велосипедист, велосипед, комбайн, блискавка, вантажівка, орел.

2.    Прочитай. Спиши. Підкресли головні члени речення.

Тихо осінь ходить гаєм.

Ліс довкола аж горить.

Ясен листя осипає.

Дуб нахмурений стоїть.

                  Н.Приходько

3. 1.     Допиши потрібні за змістом іменники, користуючись довідкою. Визнач число і рід цих слів.

Калина – символ  … . Навесні милує вона око білим   … ,  а восени – червоними   … .   Про неї люди склали багато   … .   Із цією   …    порівнюють не тільки    …,   але й нашу рідну Україну!

Слова для довідки:  дівчину, Україну, пісень, рослиною, цвітом, ягідками.

24.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про іменник як частину мови.

1.   Добери до слів, що відповідають на питання хто?, слова, що відповідають на питання що?

Хто?                         Що?

Садівник

Тракторист

Лікар

Моряк

Двірник

1.    2.  Спиши твір. Підкресли іменники і визнач їх число.

Ми знаєм – ці пахучі ниви,

і річка, і ставок, і гай,

і ті міста, і тихі села –

це все, це все наш рідний край.

Р.Завадович

23.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :  Узагальнюю  знання  про іменник як частину мови.

Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Fnf06WlBsIQ

1.    Спиши текст, виправляючи допущені помилки.

Павлик і олег полюбили село вишневе. Часто купалися в річці расаві. Пасли гусей і козу зірку. Збирали траву і сушили її на зиму. А ще любили гратися з котом пушком і собакою дружком.

Так за турботами і забавами минуло літо. А першого вересня на павлика і олега чекала школа.

1.   2.   Запиши іменники у три групи за родами

Чол.р.              Жін.р.               Середн.р.

Ткаля, будинок, піч, здоров’я, їжачок, береза, сонце, щастя, край, квартира, країна, море, велосипед, пшениця, апельсин, директор, добро, місто.

19.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Повторення. Установлюю зв'язок між словами в реченні 

1. Виконать письмово впр. 3, стр. 45

2. Домашнє завдання. Вправа 4, 6 стр. 45- 46

18.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

1.  Прочитай прислів’я. Як ти їх розумієш? Запишіть НЕ зі словами. 

______ хвали себе сам, нехай тебе люди похвалять. Знання за плечима _____ носити. Розуму за гроші ______ купиш. Мудрим ніхто _______ вродився, а навчився

2. . Запиши дієслова у три колонки. (Теперішній час, минулий час, майбутній час)

 Вчуся, носив, бігатиму, дихала, шаную, привезе, допоможе, читаєш, колисали. 

3. Перепиши текст, розкриваючи дужки. 

Наталка і Дмитрик (йти) до лісу. Там (квітнути) дзвіночки. Одна квітка (нахилитися) від подиху вітру. На неї (світити) сонечко і (усміхатися ) їй. Ласкаві теплі промінці (торкатися) тендітних пелюсток.

17.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Диктант . 

1. Диктант за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=awW_7s3W62c

16.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Діагностична робота. Дієслово . 

1. Опрацювать за посиланням https://docs.google.com/document/d/1W3nrSDTiIyEUr4Kuse662UjHstH78QDT/edit?usp=sharing&ouid=104517043757480315016&rtpof=true&sd=true

12.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Узагальнюю знання про дієслово як частину мови.

Розбір дієслова як частини мови.

1. Виконать письмово впр. 5, сторінка 146

2. Виконать письмово впр. 7, 11

3. Домашнє завдання. Вправа  6, сторінка 155. Вправа 12 сторінка 157

11.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Написання не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Тренувальні вправи

1. Випишіть дієслова з не та запам'ятайте поради.









2. Спишіть прислів'я та підкресліть не з дієсловами.







10.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Написання не з дієсловами. Навчаюся писати не з дієсловами. Прислів’я

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u5WU_9jgYSc

2. Опрацювати усно с. 164, впр. 1

3. Виконать письмово впр. 2

4. Домашнє завдання. Вправа  4

09.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Навчаюся змінювати дієслова за часами

1. Опрацювати усно с. 152. впр.6

2. Виконать письмово впр. 8, 9, 10

3. Домашнє завдання. Вправа  11

05.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Розвиток мовлення . Твір міркування

1. Робота в зошиті с. 20 (  урок 7)

04.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Час дієслів. Навчаюся визначати час дієслів. Навчальний діалог

1. Опрацювать усно с.150 впр. 1 ( вивчити правила)

2. Виконать письмово вправу 2, 3. ( вивчити правила)

3. Домашнє завдання. Вправа 4 с. 151

03.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :Навчаюся добирати і вживати дієслова у прямому і переносному значеннях

1. Опрацювать усно с. 149 впр. 10

2.  Виконать письмово вправу 11

3. Домашнє завдання. Вправа 11 ( завдання після вправи)

02.05.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Навчаюся добирати і вживати в мовленні дієслова- синоніми, 

дієслова-антоніми

1. 1. Виконать письмово вправу с. 148, впр. 7

2.  Виконать письмово вправу 8

3. Вичити правила на с. 148

4.  Домашнє завдання. Вправа 9с. 149


28.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Досліджую роль дієслів у реченнях і текстах

1. Виконать письмово вправу с. 147 впр. 4

2. Домашнє завдання. Вправа 5

27.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Тренувальні вправи 

1. Спиши вставляючи пропущені слова, які означають дію предмета.

 Діти … весняному дощику. На деревах … листочки. Біля нашого будинку … різнокольорові квіти. Скоро будуть … бджілки. 

2. Склади речення зі слів: 

1) пішов, сильний, Зранку, дощ.

 2) бабуся, автобус, У, зайшла, старенька. 

3) траві, У, промінчики, стрибають, сонячні. 

3. Прочитай вірш. Спиши. Підкресли слова, які означають дію предметів.

 Коли риби виростають, 

Добре плавають в воді, 

Птахи високо літають, 

Звірі бродять по землі. 


26.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема :Зв’язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв’язок дієслова з іменником у реченні 

1. Опрацювати усно вправу 1 с. 146

2. Виконать письмово вправу 2 

3. Домашнє завдання. Вправа 3

25.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Навчаюся визначати дієслова

Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0w-Zc7pfrVU

21.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Навчаюся визначати дієслова

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA

2. Виконать письмово вправу с. 145 впр. 4 ( списать ы пыдкреслити дыэслова)

3. Домашнє завдання. Вправа 5

20.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA

2. Опрацювати правило на с. 144 ( вивчити)

3. Виконать письмово вправу 1, 2 с. 144

4. Домашнє завдання. Вправа  3 с.145

19.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

1. Виконать письмово 

1.     Гра «Утвори словосполучення»

 5 (олівець), 8 (зошит), 20 (курча), 11 (стілець),

 20 (яблуко), 70 (кілограм), 500 (дерево),

 16 (книжка),  60 (корабель), 10 (зошит),

14 (ручка), 100 (місто), 12 (груша).

 

2. Спиши. Числа запиши словами.

Морський хижак косатка, довжина якої може сягати 11 метрів, має велику зубасту пащу. Ця косатка вирізняється надзвичайною ненажерливістю. Одного разу в її шлунку знайшли 13 дельфінів і 14 морських коників.

18.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Діагностична робота. Числівник.

Діагностична робота з української мови  на тему: «Числівник»

3 клас

ПІБ учня/учениці

1. Числівники відповідають на питання

а) Скільки? Котрий?

б) Хто? Що?

в) Що робить? Що зробить?

2. Числівники – це..

а) слова, що означають ознаку предмета

б) слова, що означають назву предмета

в) слова, що означають кількість предметів або їх порядок при лічбі

3. Утвори і запиши числівники

4…..надцять

6…..надцять

9…..надцять

4. Спиши речення. Запиши числівники словами

У Софії 8 яблук. Вчителька перевірила 76 зошитів. Нам потрібно проїхати 250

кілометрів.

_______________________________________________________________________

5. Віднови і запиши прислів’я. Підкресли числівники

один бідує. там сотня панує, Де

6. Допиши відповідні числівники словами.

Мене звати ____________________ .

Мені _________________________________ років.

Через один рік мені буде _____________________________ років.

7.Використовуючи числівники, розгадай ребуси. Запиши слова.

Ті100_____________________________

3тон_____________________________

100рінка _________________________

100вбур __________________________

3вога  ____________________________

пі2л _________________________


8. Прочитай цікаві факти про людину, підкресли в тексті числівники.

В середньому за життя людина проходить відстань, що дорівнює трьом

екваторам.

 Коли людина чхає, швидкість видихуваного нею повітря становить близько ста

шестидесяти кілометрів на годину.

 У новонароджених дітей близько двохсот семидесяти кісток, у дорослих –

двісті шість (пізніше вони зростаються).

 Волосся брів, вій і пахв «живе» три-чотири місяці, волосся голови чотири-

шість років.

 Енергії, що використовує мозок, досить, щоб запалити лампочку двадцять

п’ять ват.

14.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Розвиток мовлення 

1. Прочитай. Розташуй частини тексту в правильній послідовності.

Дружна мурашина сім’я

         Стежиною між травою бігла мурашка. Вона побачила під деревом крихітки горішка, скуштувала їх і побігла розповісти сусідам про здобич. Мурашки швидко позбирали ласощі й понесли додому.

         Білочка сиділа на дереві  і їла смачний горіх. Кілька крихіток горішка впало на траву.

         Дружній мурашиній сім'ї вистачить цих крихіток на всю зиму.

13.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Розбір числівника як частини мови

1. Скласти і записати п'ять речень з числівником шість. Виконать розбір цього числвника як частини мови за зразком с. 143 впр.13

12.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Узагальнюю знання про числівник як частину мови. Розбір числівника як частини мови

1. Виконати письмово вправу 12, 13.

2. Домашнє завдання. Вправа 14 с. 143

11.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Навчаюся читати числові вирази

1. Виконати письмово вправу 9 с. 142

2. Виконати письмово вправу 10

3. Домашнє завдання. Вправа 11 , с. 142

07.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80 

1. Виконати письмово вправу 6 с. 141

2. Виконати письмово вправу 7 с. 141

3. Домашнє завдання. Вправа 8

06.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80

1. Опрацювати усно ( правильно наголошуй числівники)

2. Виконати письмово вправу 1 с. 140

3. Виконати письмово вправу 2 с. 140

4. Виконати письмово вправу 3

5. Домашнє завдання. Вправа 4 с. 141

05.04.2022

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог 

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3mtc-0HoHAQ

2. Опрацювати правило с. 138( вивчити)

3. Виконати письмово вправу 1 , 2  та 3 с. 138

4. Домашнє завдання. Вправа 4

04.04.2022

Онлайн урок за посиланням  https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

Тема : Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

1. 1 . Спишіть і підкресліть прикметники чоловічого роду.

Веселе, золотава, сильний, кольоровий, міцне, синє, охайна, вірна, безмежне, грайливе, спільний, квітуча, повітряний, слизький, далеке, яскрава.

2.      Перепиши речення, вставляючи пропущені букви. Підкресли прикметники.

 Хлопчик захотів приголубити маленьк__ сніжинку. А вона упала на т__плу, добр__  руку хлопчика і розтанула. На долоні заблищала прозор__ крапелька.


31.03.22.

Тема: Діагностична робота. Прикметник

1. https://docs.google.com/document/d/1LyjSgK9aZZILSPFtbDwgtezyvw1ELtVD/edit?usp=sharing&ouid=104517043757480315016&rtpof=true&sd=true

2. Записуємо відповіді в зошит 

30.03.22.

Тема: Урок розвитку  мовлення . Письмовий перказ

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DJi1uYD3ZSs

2. Записать переказ

29.03.22.

Тема:Узагальнюю знання про прикметник як частину мови. Розбір прикметника як частини мови 

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pSqet520qw0

2. Виконати письмово вправу 6 с. 136

3. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MSlrLO0qEdE

4. Домашнє завдання. Вправа 7 с.137

28.03.22.

Тема: Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Спостерігаю за роллю прикметників у мовлені

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

1. Опрацювати правило с 134

2. Виконати письмово вправу 1

3.Виконати письмово вправу 2

4. Виконати письмово вправу 3.

5. Домашнє завдання. Вправа 4 с. 136

24.03.22.

Тема:Навчаюся розпізнавати форми прикметника за іменником, з яким він зв’язаний, питанням, закінченням.

Онлайн урок за посиланням https://meet.google.com/gei-kkqp-sdm

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ

2. Опрацювати правило с.132

3. Виконати письмово вправу 6.

4.Виконати письмово вправу 8.

5. Виконати письмово вправу 9 ( спишіть текст, уставляючи закінчення)

6. Домашнє завдання. Вправа 10 с. 133 ( письмово)

23.03.22.

Тема:Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ

2. Опрацювати правило с. 130 впр.1 ( вивчити)

3. Опрацювати усно впр.2

4. Домашнє завдання. Вправа 3 с.131 ( письмово)

22.03.22.

Тема: Узгодження прикметника з іменником у різних формах. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками. Навчальний діалог

1. Переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds

2. Виконати письмово вправу 1.

3. Виконати письмово вправу 2.

4. Виконати письмово вправу 3.

5. Домашнє завдання. Вправа 4 ( письмово) 

21.03.22.

Тема: Урок розвитку мовлення. Твір-опис «Моя мама»( використовуючи прикметники)

1. Плану тексту-опису

План

1.     У світі все починається з мами.

2.     Моя матуся – найгарніша жінка на землі (зовнішність, риси характеру).

3.     Я дуже люблю свою неньку.

При складанні тексту  використовать схему 

Очі

карі, блакитні, зелені

мов стиглі черешні

Голос

дзвінкий, ніжний

немов річка

Серце

широке, добре, щире

як весняний первоцвіт

Волосся

чорне, русяве, руде

як земля

Руки

золоті, роботящі, лагідні

мов крила

 Прочитайте опорні слова і прикметники, які допоможуть вам яскравіше написати текст-опис.

Опорні слова

Очі: добрі, ласкаві, люблячі, мудрі, ніжні, розумні, блакитні, мов небо, як два бездонні озерця...

Обличчя: кругле, світле, смагляве,...

Волосся: довге, коротке, блискуче, кучеряве, як стигле колосся,...

Усмішка: радісна, щаслива, весела, незрівнянна,...

Руки: працьовиті, лагідні, ніжні, теплі,...

2. Наприклад:

Мою матуся звати Галина. Вона дуже вродлива. У мами смагляве, завжди усміхнене обличчя. Золотаве волосся опускається до плечей. Усмішка у матусі ніжна, мрійлива. Я люблю дивитися в її блакитні очі. 

Моя рідненька матусю, ти найкраща у світі. Я дуже люблю тебе!

3.Самостійне написання тексту-опису учнями. ( 3- 5 речень)

 17.03.22.

Тема: Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Навчаюся змінювати прикметники за числами у сполученні з іменниками

1. Опрацювати вправу 1 с. 126

2. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc

3. Вивчити правило с. 126

4.Виконати письмово вправу 2 с. 126

5.Виконати письмово вправу 3 с.126

6.Домашнє завдання. Вправа 5 с. 127

16.03.22.

Тема: Зв’язок прикметників з іменниками. Навчаюся встановлювати зв’язок прикметників з іменниками. 

1. Записати число і класна робота.

2. Перегляд відео за посиланням із джерел інтернетуhttps://www.youtube.com/watch?v=-rHgK2wLlX4

3. Опрацювати вправу 1 с.124 ( усно) та зробити висновок

4. Виконати письмово вправу 2 с.124

5. Виконати письмово вправу 5 с. 125 ( творче завдання)

5.Домашнє завдання. Вправа 6. с.125

15.03.22.

Тема: Поняття про прикметник як частину мови.

1. Записати число і класна робота.

2. Переглянути відео за посиланням із джерел інтернету https://www.youtube.com/watch?v=pSqet520qw0

3. Опрацювати правило с. 122

4. Вправа 1 с. 122 ( Письмово)

5. Вправа 2.с. 122( Письмово)

6. Вправа 3.с.123 ( письмово )

7. Домашнє завдання. с. 123, вправа 4 та вивчити правило с.122

14.03.22

Тема : Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

1Запис числа і класної роботи.

2. Каліграфічна хвилинка .Зз  зам  етіль  заметіль  завія  хурделиця

-        3.   Гра  « Так  чи  ні ?»

         - .Іменник – це  частина  мови? 

           - Він  називає  ознаку  предмета ? 

- Він  відповідає  на  питання ,  де?,  коли? 

Загальні  іменники  пишуться  з  великої  букви ? 

-Власні  іменники  пишуться  з  маленької  букви ? 

-Іменники  змінюються  за числами ? 

-  Вони  мають  два  роди? Які? 

- Іменники змінюються за відмінками? 

4. Доберіть загальну назву для кожної групи власних назв і запишіть.

Київ, Харків, Чернігів Суми - …

Тарас, Мотря, Катерина, Ярослав - …

Україна, Іспанія, Франція, Англія - …

Шевченко, Редько, Білоус, Ткаченко - …

5.Зі слів кожного рядка складіть і запишіть речення, добираючи потрібний прийменник та змінюючи закінчення іменників.

Писати, вправа, зошит..

Плисти, човен, річка.

 Ліпити, зайчик, пластилін.

 6. Домашнє завдання.

Записати (хл.) 10  назв дерев  у алфавітному порядку, а дівчаткам-10 назв квітів.



24.02. Діагностична робота . Іменник

Записує роботу в зошит

Діагностична робота                                                       Варіант І
Іменник
Дата ______________                                                

Прізвище та ім’я________________________________________

1. Іменник називає:

а) назву предметів;

б) дію предметів;

в) ознаку предметів.

2. Визнач, у якому рядку усі іменники вжиті у множині:

а) квіти, риба, стебла, радість;

б) соняшник, дерева, люди, комахи;

в) руки, очі, вікна, двері;

г) люди, діти, машина, кропива.

 

3. Визнач, у якому записані лише назви істот

а) учень, Олексій, вчитель, школа;

б) королева, дівчинка, Петро, директор;

в) урок, клас, парта, стілець;

г) зайчик, нога, річка, бабуся.

 

4. Визнач, у якому рядку усі іменники жіночого роду. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.

а)       стіл,        Степан,   тварина,         сонце;

б)       іринка,           рука,        учениця,         полтава;

в)      Київ,       катруся,           річка,      нога;

г)      Україна,          столиця,         дніпро,           море.

 

5. Визнач, у якому рядку усі іменники є власними назвами. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.

а) місто,           Київ,        село,        дністер;

б) річка,          Десна,     польща,          Тернопіль;

в) Львів,          дніпро,            іван петрович,         Шевченко;

г) ім’я,     Руслана,         миколаїв,        прізвище.

 

6.  Підкресли іменники у тексті.

Зимонько, голубонько                           Всім рум'яниш личенька
В білім кожушку,                                     Ти о цій порі
Любимо ми бігати                                  І ладнаєш ковзанки
По твоїм сніжку.                                      В нашому дворі.

7. З’єднай загальні назви із відповідними власними назвами:

 

ім’я

 

Максим

прізвище

Тернопіль

вулиця

Київський

місто

Сонячна

район

Чернівецька

область

Дніпро

країна

Шевченко

річка

Молдова

 

8. Спиши іменники. Вкажи їх рід та познач закінчення.

Красива осінь, золоте листя, веселий хлопчик, маленький струмок, яскраве сонечко, маленька комашка.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

9. Прочитай, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.

Вінницка область, річка дніпро, Місто київ, ім’я мар’янка.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Утвори антонімічні пари

Радість-______________;

сміх-________________;

добро-_______________;

війна-_______________.

 

11. До поданих іменників допиши синоніми.

Дорога- ______________________________________;

Дитина-_______________________________________.

Діагностична робота                                                       Варіант ІІ
Іменник
Дата ______________                                                

Прізвище та ім’я________________________________________

 

1. Іменник відповідає на питання:

а) який?, яка?, яке?;

б) хто?, що?;

в) що робить?, що зробить?

 

2. Визнач, у якому рядку усі іменники вжиті в однині:

а) квіти, риба, стебла, радість;

б) соняшник, дерево, людина, комаха;

в) руки, очі, вікна, двері;

г) люди, діти, машина, кропива.

 

3. Визнач, у якому записані лише назви неістот

а) учень, Олексій, вчитель, школа;

б) королева, дівчинка, Петро, директор;

в) урок, клас, парта, стілець;

г) зайчик, нога, річка, бабуся.

 

4. Визнач, у якому рядку усі іменники чоловічого роду. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.

а)     стіл,         степан,    місяць,   дніпро;

б)     іринка,           рука,                учениця,                 полтава;

в)     Київ,        катруся,          річка,      нога;

г)     Україна,          столиця,          дніпро,    море.

 

5. Визнач, у якому рядку усі іменники є загальними назвами. Виправ помилки у ЦЬОМУ рядку.

а)     місто,      Київ,        село,        дністер;

б)     річка,      імя,          Країна,           село;

в)     Львів,      дніпро,            іван петрович,         Шевченко;

г)     ім’я,        Руслана,          миколаїв,        прізвище.

 

6.  Підкресли іменники у тексті.

Падав сніг на поріг,
Кіт зліпив собі пиріг.
Поки смажив, поки пік,
А пиріг водою стік.
Кіт не знав, що на пиріг
Треба тісто, а не сніг.

7. З’єднай загальні назви із відповідними власними назвами:

 

ім’я

 

Франко

прізвище

Весела

вулиця

Полтавська

місто

Сонячна

район

Франція

область

Шевченківський

країна

Іринка

річка

Львів

 

8. Спиши іменники. Вкажи їх рід та познач закінчення.

Красива дівчина, золоте серце, веселий школяр, маленький звір, яскраве життя, маленька травичка.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Прочитай, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.

Одеска область, річка десна, Місто харків, ім’я дем’ян.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Утвори антонімічні пари

Зима-______________;

ніч-________________;

холод-_______________;

ледарство-_______________.

 

11. До поданих іменників допиши синоніми.

Дорога- ______________________________________;

дитина-_______________________________________.


Комментариев нет:

Отправить комментарий